vrijdag 7 juni 2013

Week 9.2 Aansluiten Faller Break Dance nr. 1

De Faller Polyp wordt voorzichtig verwijderd. Helaas was deze na vorig jaar twee maanden te hebben gedraaid helemaal doorgesleten.

Vervolgens maak ik een gat voor het aansluiten en opbergen van de elektronica.

Daarna worden alle draaitjes en het relais opgeborgen onder het landschap.

Dan het eerste testrondje van de nieuwe attractie.

Ik heb alle draden opnieuw aangesloten. Eerst had ik ze verbonden via MARKLIN-aansluitklemmen. Deze gingen helaas vaak los. Uiteindelijk heb ik het op de ouderwetse manier opgelost met een stukje stickervel op de verbindingspunten. Het zit nu veel beter.

Ik heb nu links een knipperende Break Dance staan,
in het midden 3 flitsende fotografen,
ook in het midden een regelmatig knipperende Schiffschaukel,
rechts een blinkend spookslot in rood en blauw,
uiterst rechts een onregelmatig knipperende Musik Express.

Het begint nu echt op een kermis te lijken. Letterlijk en figuurlijk!

Faller 140437 Break Dance nr. 1.

Close up van de TAMS verlichting.