donderdag 13 juni 2013

Week 10.4. Bijbestellen onderdeel Faller 140461 Break Dance nr. 1 en Faller Musik Express

Faller 140461 Break Dance nr. 1

Om de een of andere reden ben ik een aantal kleine magneetje kwijt geraakt. Ik kan ze echt nergens meer vinden.
Hierdoor draaien de karretjes niet mee.

Helaas hebben de magneetjes geen nummer. Ik ben benieuwd of het bij te bestellen is.

Het onderdeel staat op blz. 10 onder a: 8x Flachmagnete of 8x platte magneten.


Faller 140437 Musik Express

Vorig jaar heb ik het bouwpakket in elkaar gezet. Alles werkte, maar de motor draaide als een gek door. Daarnaast bleven de karretjes slecht zitten.

Dit laatste kan ik oplossen door het onderdeel te bestellen.

Ook dit onderdeel heeft geen nummer, maar zit in een bijgeleverd zakje.

Helaas geen nummer, maar het zit in de Tute of zakje op blz. 7 onder a.