dinsdag 25 juni 2013

Week 12.5. Rechter-landschap (planning)

Faller 460 Mammuthoehle

Het Faller model afbouwen en neerzetten. Alleen de poppetjes bewegen en er zijn lampjes.
Onder het model maak ik 10 groene lampjes om de skeletten beter te belichten.

De draadjes zitten er in.
Draadjes eruit en lampjes (gesoldeerd) er in.


Faller 140437 Musik Express

Draaiende maken.

Faller 140317 Wellenflug

Ik heb deze bouw gestopt. Het model is iets te klein en te ingewikkeld om dit jaar snel af te bouwen.

De planning is nu om iets te kopen in Houten, tijdens de beurs volgende week.

Faller 140330 Pitt's Steilwand Show

Ik wil ongeveer 6 lampjes gaan verwerken in het model. Hierdoor komt het wat meer tot leven.

Ik heb onder de trommel een verdeelkast gezet.Uiteindelijk heb ik, door gebrek aan deugdelijke lampjes, gekozen voor het toevoegen van twee lampjes.