zaterdag 29 juni 2013

Week 13.1 Beurs Euretco Meidoornkade Houten (wat heb ik gekocht)

Het was een haastklus om nog een beetje op tijd op de beurs te verschijnen. Ik was er rond 13.00 uur en ben tot het einde gebleven. Ondanks dat ik neit 1!!! kermisattractie ben tegengekomen, ben ik toch heel tevreden over de hoeveelheid aankopen. Zeker als je meeneemt dat ik gisterenavond de Top In nog gekocht heb in Oss via Marktplaats.

De beurs van vandaag heeft het volgende opgeleverd:

- 4 flitsende fotografen van TAMS (stand in hal 1);



- Faller 135 Kraampjes (rechtsachterin hal 2);



- 40 stekkertjes (halverwege hal 3);
- 4x verzameldoos voor stekkers van Viessmann (halverwege hal 3);



- BUSH 1219 Dahlien (hal 3, dom bij TAMS waren ze goedkoper);



- 3 dozen van Preiser: 140, 140 en 100x Preiser nummer onbekend (hal 2 en 3)



- 2 motoren met een heleboel toebehoren (voor aan in hal 2). Deze heb ik gekocht bij de persoon waar ik vorig jaar een laslicht gekocht heb. ik heb me toen laten voorlichten over de motors en had me voorgenomen deze twee te kopen. Een voor de koffiekopjes en een voor het reuzenrad. Als ze goed werken dan wil ik nog een derde voor de Mammuthoehle.
Daarnaast wil ik graag een aantal goedkopere (euro 8) plastic motoren met wieken voor onder de schaatsbaan. Er staat een schaatsbaan gepland voor kantoor en bij mij thuis. Op kantoor over enkele jaren en thuis misschien volgende jaar. op de wieken zet ik een magneetje en onder de poppetjes ook en draaien maar!
Ik heb van hem een klein motortje, zie foto rechtsboven, gekregen. Dit zou in te bouwen zijn in een kermisattractie. Ik ga eens kijken.