zondag 23 juni 2013

Week 12.2 Nieuw ontwerp voor Faller 140312 Reuzenrad, Faller 140329 Kinderdraaimolen en Viessmann 5003 Wip

Aan de linkerzijde van mijn kermis heb ik op het laatste moment nog een forse wijziging doorgevoerd.

In plaats van de lastig draaiende te krijgen Faller Jupiter 140470 heb ik het volgende geplaatst:

Faller 140312 reuzenrad

Dit reuzenrad was snel gebouwd. Het draait! En de lampjes werken bijna allemaal. Helemaal gelukt dus.

Het mooie is dat de motor zo langzaam draait dat het heel mooi aansluit.



Toch maar een paar boompjes toegevoegd. Het ziet er een stuk levendiger uit.



Faller 140329 Kinderdraaimolen Space Train

Dit eenvoudige model heb ik een paar maanden geleden voltooid. ik had er alleen geen plaats meer voor omdat de andere draaimolen het ineens wel deed. Nu heb ik een mooi plaatsje ontdekt en de draaimolen past fantastisch!



Viessmann 5003 Wip

Ik wilde graag nog iets kleins achter de draaimolen zetten. In eerste instantie had ik iets groters in gedachten, maar de wip is erg leuk.



Preiser Figuren

Bij de kinderwip heb ik een draaiorgel neergezet.

Aan de voorzijde heb ik de ijskar geplaatst.