maandag 23 juni 2014

Week 24.2. Wijzigingen in Schiffschaukel, Polyp, toiletten en kraampjes.

Vollmer 3620 Schiffschaukel
Inmiddels heb ik de Schiffschaukel aan de praat. Het probleem was en is nog steeds een beetje dat de scheepjes allemaal tegelijk op en neer gaan. Daarnaast was er een probleem met een niet werkende motor (wat een beetje lijm niet kan doen) en er was een probleem met een loszittende slang (ook hier was secondenlijm de oplossing).

Faller 441 Polyp
De Polyp heeft eigenlijk geen problemen. Ik heb alles in de olie gezet en aan de onderkant een stukje hout toegevoegd om de draden beter te kunnen leiden. Dat is alles.

Faller Kraampjes
De bedoeling is dat er twee kraampjes naast elkaar staan, maar dan kwam de Polyp in het gedrang. Dus heb ik maar een kraampje weggehaald en deze op de plaats van het nog te maken station gezet.

Faller Toiletten
Het enige dat ik gedaan heb is er een stuk of drie naast elkaar gezet achter op de uitbouw.

Vollmer 3733 en 5139 Kraampjes
Ik heb ook nog een tweetal extra kramen achter op de uitbouw gezet.