dinsdag 10 juni 2014

Uitstapje: Planning Kermisachtergronden

Er zijn natuurlijk altijd nog wensen die je hebt voor de te nemen foto's.

Ik heb een aantal foto's van de kermis nog liggen en ik wilde eens inventariseren wat ik nog te kort kom en wat ik dit jaar wil fotograferen. Hier een overzicht:

Achterzijde: 
maakt niet uit, als het maar leuk is!

Voorzijde:
- reuzenrad (1 foto van een reuzenrad van 9x4 cm.) CHECK
- power tower (1 foto van een power tower van 9x4 cm.) CHECK
- power tower/windmolen/kraampjes/kopvanjut (2 foto's met een kermisopschrift van 9x1,5 cm.)
- 2x pitts steilwand show (7,5x4 cm)
- middden: kraampje (5x3 cm.) CHECK

Uitbouw: (2 fotos aan de zijkanten en 4 staande fotos achterzijde)
- kinderdraaimolen
- botsauto's
2x 9x5 zijkant
2x 5x4,5 achterzijde

Luchtfoto's?/Plaat "Tilburgse Kermis": 
een stuk of 10 foto's, die over een lengte van 1.20+2.70 m op een plaat van 35 cm. diepte worden gehangen. Alle foto's hebben eenzelfde afmeting, namelijk lxb = 25*18 cm. (nog nader te bepalen).

De voorstelling maakt niet uit, maar het moet gewoon een gave foto zijn. Bij voorkeur een krachtige kermisachterzijdefoto, zoals de Hulk.

Omkasting led-verlichting:
Ik heb het idee opgevat om smalle langwerpige foto's toe te voegen aan de omkasting van de led-verlichting. Het geeft een prachtig effect, hoop ik.