maandag 2 juni 2014

Week 21.1. TAMS Fotografen - aansluitschema -

In het totaal heb ik 7 flitsende fotografen op mijn baan staan.

Op de manier hoe ze nu zijn aangesloten werken er 6. De bedoeling is dat er nog minimaal 2 bij komen. Deze komen bij het nieuwe landschap.

Om dit allemaal voor elkaar te krijgen heb ik het volgende idee.

Aansluiting 1: aansluiting met blauwe draad en zwarte stekker naar draad met weerstand per fotograaf. Alle draden worden gelinkt met loskoppelbare stekkers.
Aansluiting 2: aansluiting naar trafo
Aansluiting 3: aansluiting naar trafo

Aansluitingen 4-8: hierop sluit ik rode draden aan (rechtstreekse aansluiting, niet de draad met de weerstand). Per aansluiting worden er 2 fotografen aangesloten. Hiervoor leid ik per fotograaf een aparte draad naar de achterzijde van het landschap om deze dan per stuk aan te sluiten.

Het grootste probleem dat er is is dat de klemmen alleen optimaal functioneren als je de draden er aan soldeert. Een hele klus.