zondag 8 juni 2014

Week 22.1. Led-verlichting en kermis

Op dit moment heb ik aan een zijde van de kermis een mooie RGB-ledverlichting hangen.

Deze strip moet contact gaan maken met een tweede strip in het midden van het landschap en een derde strip aan de rechterzijde. Hiervoor moeten telkens vier draden aan de strip gesoldeerd worden. Zoals bekend heb ik niets met solderen en is het dus een flinke klus.

Daarnaast wilde ik een tweede RGB-ledverlichtingsstrip boven de uitbouw hebben. Deze strip wordt aangesloten op een tweede printplaat, waardoor je een kleurenkermis krijgt.

Voor deze tweede strip moet ik een houten omkapping maken. Deze maak ik iets anders dan ik al gedaan heb maar het idee is hetzelfde.

Ik heb voor deze werkzaamheden twee weken uitgetrokken.

Week 1: aansluiten van de eerste strip door te solderen.
Week 1: maken houten omkapping

Week 2: schilderen omkapping
Week 2: aansluiten tweede strip

Dit is best een krap schema. Het wordt dus doorwerken.