zaterdag 28 januari 2012

Week 4. Gipsmallen Werkstatt Sporle en Anita decor linkerzijde deel I. (januari 2012)

Planning: gipsmallen plakken.

Uitwerking:

Vorige week heb ik een start gemaakt met het linkerdeel. De achtergrond bestaande uit gipsmallen en latjes is al klaar. Dit komt goed uit want ik heb maar 1 bouwdag dit weekend.

Gisteren heb ik wat kleine inkopen in Dusseldorf gedaan. Met name wat leuke elektronica. Deze heb ik pas op het einde nodig, maar meestal ga ik niet meer voor juli naar Duitsland en dus een goede treinenwinkel toe.

Vandaag heb ik het complete front van het linkerdeel in elkaar geknutseld. Het ging veel sneller dan ik had verwacht en ook het resultaat is veel beter dan ik had verwacht!

Houtlijm op de achterzijde van een gipsmal.

Een grote trap uiterst links in het landschap.

Ook loop ik voor het eerst helemaal bij met mijn weblog (op de foto's na, deze zijn gemaakt, moet ik alleen nog plaatsen). Na 1 maand aan mijn kermis te hebben gewerkt loop ik nog steeds helemaal bij! Had ik niet gedacht. Nog 5 maanden...

Nog steeds op schema...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties! Je kunt hier je bericht achterlaten. Bedankt!