dinsdag 24 januari 2012

1. Het grote plan en weekplanning

In deze weblog wil ik wekelijks gaan bijhouden wat ik elke week voor 26 weken, dus 6 maanden, lang doe om een bijna 4 meter lange kermis te maken.

Ik hoop dat aan het einde van de periode, dat is zo ongeveer 1 juli 2012, alles klaar is. Wens me maar succes, ik zal het hard nodig hebben.

De planning is als volgt:
Week 1: maken tempex-ondergrond..........................afgerond
Week 2+3: maken gipsdelen middenstuk..................afgerond
Week 4+5: maken gipsdelen linkerzijde....................afgerond
Week 6+7: maken gipsdelen rechterzijde..................afgerond
Week 8+9: schilderen van gips in basiskleur.............afgerond
Week 10: vernissen....................................................afgerond
Week 11: verouderen gipsdelen.................................afgerond
Week 12-14: strooisel en hekjes en bloemen en bomen en standbeelden en fontein....afgerond
Week 15+16: achtergrond..........................................afgerond
Week 17+18: stickers.................................................afgerond
Week 19: bouwdozen deel 1......................................afgerond
Week 20: bouwdozen deel 2......................................afgerond
Week 21-24: bouwdozen afwerken (reuzenrad/draaimolen/etc.)..afgerond
Week 25+26: afronding (o.a. mensen/standbeelden).afgerond