maandag 27 januari 2014

Uitstapje naar TAMS fotografen

Ik heb op 10 verschillende plaatsen fotografen gepland.

Deze worden aan de Light Computer van TAMS gemonteerd.

Linkerlandschap
- onder aan de trap
- bij het reuzenrad

Middenlandschap
- bij de fontein
- bij de draaimolen
- bij de Schiffschaukel

Rechterlandschap
- voor het spookslot
- bij Pitts Steilwand Show
- bij Rust

Achterlandschap
- bij de Polyp
- bij de Top In

Er moet 1 draad met elkaar verbonden worden naar de schakelaar uiterst links (de draad van de weerstand). Deze leid ik via de binnenzijde naar een vast punt in de baan en van daar uit naar de schakelaar. De schakelaar zit bij de trafo's.

Er moet een 2e draad naar de 5 schakelaars, dus 2 per schakelaar. Deze leid ik per stuk naar de achterzijde van het landschap en van daar uit naar de schakelaar.

Kijk op http://www.tams-online.de/ voor meer informatie over deze mooie schakeling.

Hier een directe link naar alle Light Computers. Ze kosten, compleet, euro 15 per stuk: http://www.tams-online.de/htmls/produkte/lc/produkte_lc.html
De fotografen zijn LC-19.

PS. Je moet de draden niet verkeerd schakelen anders krijg je kortsluiting, dan is de schakelaar kapot.... weet ik uit ervaring :(

PS. Op de volgende Eurospoor of Houten-beurs ga ik nog 3 fotografen kopen, dan heb ik er 10. Voor nu plan ik alleen alles in.