vrijdag 17 januari 2014

Uitstapje naar Koln

Zoals elk jaar heb ik ook dit jaar weer een tripje naar Koln gemaakt. In deze periode is het opruiming en dat is goed nieuws voor mijn vrouw. En ook goed neiuws voor mij, want dan heb ik een goed excuus om de treinenwinkel in Koln te bezoeken.

Na enkele weken de trip uitgesteld te hebben, zijn we gelukkig toch gegaan.

Helaas was de koopjesafdeling van de winkel net gesloten. Blijkbaar was deze maar tot 16.00 uur open. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Ik heb een Faller attractie gekocht: een kraampje met een ballonnenkraampje, een aantal minilampjes in geel en wit en verder eigenlijk niets.

Het balonnenwinkeltje komt voor de Musik Express, de gele lampjes komen in de kraampjes van Kibri en de witte lampjes gebruik ik op meerdere plaatsen.

Kortom het was weer een goede dag.