zaterdag 21 juli 2012

Vakantie aankopen 2012. Koeln

Mijn absoluut favoriete winkel in Koln en misschien wel in heel Duitsland (hoewel Aachen en Duesseldorf ook mooie zaken hebben).

Ze hebben een koopjesafdeling om de hoek. Hier heb ik dit jaar van Viessmann een op-en-neer-module gekocht (nummer 5214). Tweedehands maar voor slechts euro 39,-- (deze zijn meestal euro 60-80). Meestal staat er een zwijgzaam type achter de kassa, maar mijn vrouw mag zijn stoel gebruiken dus iedereen is gelukkig.

De modelbouwzaak zelf is heel compleet. Ze hebben bijna alle gangbare spullen in meervoud. Daarnaast is er een uitgebreide collectie aan soldaatjes; mijn tweede hobby. Hier geen zwijgzame typetjes maar een fullservice van bijna alle medewerkers.

Dit jaar heb ik wat strooisel gekocht en wat lampjes.

K. Lindenberg: Blaubach 6-8 Koeln.

De aankopen zijn voor de kermis/kerstmis/Faller brandweerkazerne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties! Je kunt hier je bericht achterlaten. Bedankt!