zaterdag 21 juli 2012

Vakantie aankopen 2012. Wiesbaden

In Wiesbaden ben ik nog niet veel bruikbare winkels tegengekomen. In het centrum heb ik er slechts een kunnen vinden en deze is heel klein. Ook hier krijg ik het idee dat de modelbouwafdeling er mee stopt.

Ik heb er voor een heel gangbare prijs een kinderdraaimolen gekocht. Wat ik niet begrijp is dat je de draaimolen voor euro 30,-- koopt inclusief motor. Een losse Faller-motor kost euro 20,--. Dus kost het modelletje maar euro 10,--. Ik zit er aan te denken een aantal van deze draaimolens te kopen en telkens iets om te bouwen zodat het lijkt alsof je een heleboel verschillende soorten hebt.

Spielwarenhaus am Markt: Ellebogengasse 6, Wiesbaden (geen website).

Een leuk alternatief op de kermis en erg prijsgunstig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties! Je kunt hier je bericht achterlaten. Bedankt!