maandag 9 april 2012

Week 15. Achtergrond kermis I (april 2012)

Planning: Uitsnijden van de kartonnen achtergrond voor alle delen. Het voorste stuk van 5 mm en het achterste stuk van 3 mm. Het gebruikte materiaal is een soort karton met tempex. Het snijdt relatief gezien makkelijk en is goed te schilderen.

Daarna wordt de voorgrond wit gespoten en de achterkant rood. De witte voorkant wordt bijgewerkt met lichtblauw. (planning voor twee weken)
De twee weken daarna ga ik de achterzijde beplakken met allerlei leuk spuitwerk dat we op de kermis van 2010 en 2012 in Tilburg hebben gevonden.

Deze week eerst de gehele voorkant van de achterkant. Zowel snijden als wit en blauw schilderen.

Dit is een van de foto's voor de achterkant van de stellage. Alle foto's zijn gemaakt door mijn schoonvader op de kermis Tilburg 2010.
Uitwerking: Zaterdag was een echte haastdag. 's Ochtends flink gewerkt en 's middags en 's avonds uitgebreid naar de verjaardag van schoonvader. Voor het feestje begon hebben we samen doorgenomen hoe we de stickers gaan maken en uitproberen.'s Zondags had ik een offday. Ik was moe van de week en de zaterdag en ben pas laat in de middag begonnen. Uiteindelijk is het uitsnijden van de achtergrond gelukt.

Hopelijk heb ik komend weekend meer tijd. Ik heb echt twee dagen nodig.

Het is hard werken, tempex snijden

Close-up van het reuzenrad van Faller.

Notenbar? What's in a name.

Kermis in China.

Past erg goed bij een van de Faller bouwpakketten.

Met natuurlijk Kermit.

Crazy Mouse - Wilde Maus - bijna hetzelfde. De attractie trouwens ook.


Een kleine achterstand...afhankelijk van het weer, komt het goed...ik duim voor veel zon en warmte...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties! Je kunt hier je bericht achterlaten. Bedankt!