maandag 3 februari 2014

Week 5.2. Faller Musik Express en Faller stroboscoop

Faller heeft, ik dacht vorig jaar, een stroboscoopled uitgegeven.

Zoals eerder beschreven heb ik deze een beetje op goed geluk gekocht.

Nu is euro 13 voor 1 lampje best prijzig. Je kunt bij TAMS een stroboscoopschakelaar voor euro 15 kopen en dan vijf witte ledjes voor euro 6 en voor euro 21 heb je dan 5 stroboscooplampjes. Best leuk.

Het lampje van Faller moet dus iets toevoegen.

En dat doet het.

Het is maar een klein ledje van minder dan 1x1 cm, met daaraan twee koperdraadjes. Het is dus makkelijk overal in te passen. Bovendien wat moet je met 5 lampjes. Je wordt er helemaal gek van.

Ik heb het lampje gecombineerd met de Musik Expres.

Op dit deel van het landschap had ik het idee dat ik wat te kort kwam. Er moest iets meer beweging in het landschap komen. De voorbij zoevende rups in combi met een onrustig knipperend lampje zorgt voor het juiste effect.

Het is gewoon gaaf!

Ik kan niet wachten om de discolamp in de Top In te doen!