zaterdag 20 april 2013

Week 3. En nog meer bouwen (Faller 140461)

Break Dance nr. 1 (Faller 140461)

Deze attractie heb ik in Houten zomer 2012 gekocht voor half geld.

Ik vreesde aanvankelijk dat de attractie niet zou werken, zoals de meeste attracties, maar de eerste testen zijn hoopgevend.

Het model zelf is ook niet heel ingewikkeld.

Helaas ben ik de magneetjes die in de karretjes moeten kwijt. Dit levert een probleempje op.

De schijnwerpers worden voorzien van lampjes. Deze koop ik tegenwoordig bij TAMS (zie ander bericht). De lampjes worden aangesloten op een schakelaar die de lampjes willekeurig laat branden.

Na 2-3 weken is de attractie bijna klaar, maar waar zijn die magneetjes??


Zo veel draadjes, komt dat ooit goed?
En of het goed komt!!!

Inmiddels heb ik alle elektronica aangesloten en alles werkt: motor en 12 lampjes die met en eletronikje geschakeld zijn. Helemaal fantastisch!

Klik hier voor de testrit van de Break Dance Nr. 1