dinsdag 30 april 2013

Uitstapje: Onderdelen besteld bij Faller voor de Wellenflug 140317

Helaas ontbreekt er een klein onderdeeltje in de bouwdoos. Ik dacht dat ik dit ergens apart had gelegd, maar het kon ook de loszittende grote schijf zijn geweest.

Dan maar weer Faller gemaild. Dit kan via de website en dan de Kundendienst, oftewel klantenservice.

De vorige keer duurde het ongeveer een week voordat ik het onderdeel had. Helaas was het drie keer het verkeerde, totdat mijn vrouw belde en het goede kreeg toegestuurd.

...Ik ben benieuwd...

Drie stuks nodig, helaas heb ik er maar twee...


Woensdag zijn we de hele dag weggeweest. Bij thuiskomst lag er een verrassing in de bus: een grote kartonnen pakketje van Faller met daarin het onderdeel! Op donderdag, Hemelvaart, ben ik direct verder gegaan met het bouwpakket.
Er zat ook een kleine rekening van Faller bij van euro 5,65 voor het onderdeel en de verzendkosten. Wat mij betreft geen probleem. Ik ben een gelukkig mens.

Of dit de zending was n.a.v. mijn mailtje of de acties van mijn vrouw weet ik niet, maar het belangrijkste is dat ik het heb.