zondag 21 oktober 2012

Eurospoor 2013 deel I

Dit jaar ga ik natuurlijk weer naar Eurospoor. Volgens mij heb ik er slechts een of twee gemist de laatste 15 jaar.

Ik ga proberen de volgende dingen te kopen:

- oude catalogi van met name Faller, Pola, Kibri en Vollmer (zoals elk jaar); € 10

- 7 nieuwe fotografen voor bij de kermis; € 50

- elektronica voor kermis; € 40

- 1 nieuwe trafo van Viessmann; € 40

- draad (de zwaarste soort); € 40

- aansluitklemmen; € 10

- strooisel Woodland (met name coarse en extra coarse); € 20

- kermisbouwpakketten (welke maakt niet uit);

- kerstbouwpakketten (welke maakt niet uit);

- poppetjes voor bij de kermis (ik heb er 300+130 en wil naar 1.000 stuks, dus ongeveer 4 dozen van Preiser); € 80

 Met een budget van € 100-150 wordt het een beetje tricky.

Benieuwd wat het uiteindelijk geworden is? Lees ook het volgende berichtje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties! Je kunt hier je bericht achterlaten. Bedankt!