maandag 22 oktober 2012

Eurospoor 2013 deel II

De rit naar Eurospoor was lang dit jaar. Normaliter ga ik altijd op vrijdag, maar door ziekte en werkzaamheden is het zaterdagmiddag geworden.

Ik heb me voorbereid op een uitzonderlijk drukke middag. Maar het tegendeel was waar. Er was bijna niemand. Ik kon bij alle kraampjes goed terecht en ook bij alle bouwsels was het goed kijken.

Natuurlijk heb ik het nodige gekocht!

Voor de kermis echter alleen Preiser 16342 kermispersonen. De rest is voor mijn nieuwe projekt: kerstmis. Zie hiervoor op http://modelbouwdoorheino-miniatuurkerstmis.blogspot.nl/

Vreemd genoeg zijn er nooit veel kermisartikelen te kopen op Eurospoor. Ook zijn er maar weinig mensen die een kermis hebben gebouwd. Toch heb ik er een gevonden. Benieuwd? Lees hierover morgen op deze site.