vrijdag 5 juli 2013

Verhuizen....pffff

Landschap 1 en 2 staan klaar, inclusief het kleed. Het onderstel, rechts, staat al goed.

Linkerlandschap is klaar om neergezet te worden.

Het onderstel past nog net zo goed als vorig jaar.


Kleedje erover, met dank aan mijn moeder. Het is precies op lengte!

De tijdschakelaars staan klaar.

De etalage met kleedje en onderstel.






Het is een lastige klus: hoe ga je verhuizen?


Ik heb 3 platen en een heleboel andere kleine spullen die meemoeten.

Vorig jaar dacht ik in een uurtje over te kunnen zijn. Ik maak me geen illusies meer. Het gaat vermoedelijk de hele vrijdag en zaterdag kosten.

Vandaag helaas alleen de spullen verhuisd en klaargezet om morgen af te ronden.

Het onderstel met nieuw kleedje staan al wel en natuurlijk hangt de luchtballon. Nu de rest nog.