dinsdag 1 januari 2013

2013 - een vooruitblik -

Verwachting 2013:
Voor 2013 heb ik me voorgenomen om de sites verder te professionaliseren. Dat betekent meer en originelere foto's, meer video's en betere combi's met foto's en bewegende beelden, meer info per website, meer en kortere berichten.

Daarnaast wil me actief gaan bemoeien met de TEC (Trix Express Club). Dit wil ik doen in de vorm van het aanleveren van stukjes voor clubdagen, het maken van Trix-video's, etc.

Verwachte views (totaal vanaf begin):
Pageviews: (totaal 6.000 pageviews)
www,modelbouwdoorheino.blogspot.com: 5.000 pageviews
www.modelbouwdoorheino-miniatuurkerstmis.blogspot.com: 500 pageviews
www.modelbouwdoorheino-trixexpress.blogspot.com: 500 pageviews

YouTube:
Video's: 40
Abonnees:10
Views (totaal vanaf begin): 4.000

Benieuwd of ik het allemaal ga halen!