zaterdag 4 augustus 2012

Kermis Tilburg 2012 - kermis achtergrond -

Hieronder een aantal van de foto's die wij gemaakt hebben op de Tilburgse Kermis 2012.

De rest heb ik bij de betreffende weken gezet. Van de foto's worden stickers gemaakt en deze plak ik volgend jaar op de voor- en achtergrond van de kermis. Daarnaast heb ik een voorraadje aangelegd voor over twee jaar en later.


De koffiekopjes.

Polly wants a cracker.

Iedereen kan goochelen.

Hulk angry...hulk break wall...

The Fast & the Furious

Race the race

Van roken gat je gezicht hangen...

Kermit & Friends

Iiiiiiiiiiii een muis.

Veel zoeter kan bijna niet.

We're flying high. Voor de Power Tower.

Ik wil ook een beer!

Ben er niet over uit: de auto of het meisje...

Ik weet iet wat ze draait, maar zal wel erg gaaf zijn!

Ook ik heb wel eens een ochtendhumeur.



Met dank aan mijn schoonvader, de fotograaf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties! Je kunt hier je bericht achterlaten. Bedankt!